Dungeony
Nehostinné prostředí, kde dobrodruzi zaručeně často umírají, jsou právě dungeony. Nejenom, že jsou tam obtížní mobové, sídlí v nich i finální bossové, kteří mnohdy používájí kouzla a speciální útoky. Přinesou vám zkázu a útrapy ze zmařeného nájezdu, ale když už se vám podaří pokořit dungeon, dostane se vám zaručeně plný inventář epických pokladů a vybavení.
Založte skupinu společně s dalšími dobrodruhy /party create a získávejte benefity při boji v podobě dělení zkušeností.

Mobové:
- Kostlivec rytíř
Může způsobit witherové prokletí
Opuštěná věž
Jižně od Shaftu leží hlídková věž, postavena na bývalém hřbitově. Pod základy se stavba pomalu hroutí do zapomenutých katakomb, kde mrtví ožívají a lezou na povrch po vedením Králem Kostlivců! Opuštěná věž má dvě úrovně:
Normální
- Průměrná obtížnost
- Doporučený počet dobrodruhů – 2-4
- Doporučené vybavení – železné brnění, lektvary na léčení
Mýtický
- Těžší obtížnost
- Doporučený počet dobrodruhů – 2-4
- Doporučené vybavení – diamantové brnění, lektvary na léčení a ohnivzdornost
Boss:
- Král kostlivců
Používá útoky na blízko
Má šanci na kritický úder
Má šanci na odhození dobrodruha
Vyvolává kolem sebe kostlivce, kteří bojují po jeho boku

Mobové:
- Odpadlík sekerník
Používá útoky na blízko - Odpadlík vrah
Používá luk, útočí ze zálohy - Odpadlík smrťák
Používá útoky na blízko a wither prokletí, nelze ho zastavit - Odpadlík jezdec
Jezdec na nemrtvém medvědovi, používá luk - Narušený strážce oblouku
Kdysi střežili prokleté odpadlíky, někdo je však dokázal očarovat a bojují po boku odpadlíků, používá útoky na blízko, imunní vůči magii
Zmrzlé hory
Nedaleko Rudohoří sídlí banda nemrtvých odpadlíků, kteří byly prokleti za své zločiny do zdejších Zmrzlých hor. Po generaci míru nyní povstali díky temnotě v Dellmoru a jejich prokletí bylo zlomeno. Celá říše je nyní v ohrožení, pokud je nikdo nezastaví.
Obtížnost
- Průměrná obtížnost
- Doporučený počet dobrodruhů – 4-8
- Doporučené vybavení – diamantové brnění úroveň 2, lektvary na léčení, výbušné šípy
Boss:
- Zaliev Vyšinutý
Používá útoky na blízko i na dálku
Vyvolává magickou střelu, která při zásahu zpomalí a kritický poškodí dobrodruha, lze se vyhnout střele
Vyvolává plošný mrazivý útok, který zpomaluje dobrodruhy
Nemá rád šípy - Oklopus Lidožrout
Hmyzovitý
Používá útoky na blízko
Vyprskne jedový sliz, který při zásahu způsobí otravu a hladovění, lze se vyhnout střele
Vyvolává plošný jedový útok, který otráví a způsobí hladovění dobrodruhů
Nemá rád oheň a očarování hmyzákova záhuba - Tažr Nezastavitelný
Používá útoky na blízko i na dálku
Má 4 bojové fáze: ohnivá, mrazivá, temná a na blízko útočná
Fáze jsou náhodné a aktivují se vždy po ubrání 25% života
Nemá rád magii
Je nemotorný na ledě - Reus Ničitel
Wither
Používá útoky na dálku a létá
Vystřeluje náhodně 2 witherovy hlavy, které způsobí prokletí a lehce ho uzdravují
Občas vyvolá neviditelné duše, které bojují po jeho boku
Po 50% života sestoupí k zemi a stává se imunní vůči šípům

Mobové:
- Fanatik zbojník
Používá útoky na blízko - Fanatik vrah
Používá luk, střílí několik střel naráz - Fanatik nekromancer
Používá magii, vyvolává protivy a povstalé kostlivce, finguje svou smrt proměnou na vesničana - Fanatik nájezdník
Jezdec na prokletém koni, používá luk - Prokletý kůň
Při poškození rozsévá jedový oblak kolem sebe - Povstalý kostlivec
Používá útoky na blízko, dává kritické úder a wither prokletí - Stráž Řádu
Používá útoky na blízko, pomáhá dobrodruhům
Hrad Řádu Kamene
V horách východního Dellmooru je ukryt hrad řádu Kamene. Díky pohromě v celém Dellmooru se rozhodla skupina fanatiků napadnout a obsadit jej. Fanatici obviňují řád, že za nákazou stojí právě oni. Poslední linie obrany stráží Řádu Kamene stále brání hrad, ale bez posil již dlouho nevydrží.
Obtížnost
- Průměrná obtížnost
- Doporučený počet dobrodruhů – 4-8
- Doporučené vybavení – diamantové brnění úroveň 3, lektvary na léčení, speciální šípy
Boss:
- Čaroděj Morgrim
Používá útoky na blízko i na dálku
Náhodně vystřeluje salvu zapálených šípů
Umí se maskovat a vyhýbá se běžným útokům
Při těžkém útoku z blízka dává odhození
Vyvolává magický krystal, který při výbuchu dává kritické poškození
Pokud má méně jak 10% života, umí se regenerovat
Nemá rád šípy - Temnoďas
Ďas
Používá útoky na dálku
Imunní vůči ohni a výbuchům
Vystřeluje po sobě několik ohnivých koulí, které dávají kritické poškození
Vyvolává magickou střelu, která při zásahu dá kritické poškození
Po 50% života začne vyvolávat povstalé kostlivce a vystřeluje witherovy hlavy
Nemá rád magii a magické zbraně - Arazok Plesnivec
Používá útoky na blízko i na dálku
Dává silné odrážející útoky a má zvýšenou rychlost pohybu
Po 50% života začne vyvolávat iluze sebe sama, které mají o 75% nižší poškození a životů
Při kritickém úderu náhodně vystřelí witherovy hlavy
Nemotorný na vodě - Grýnus Uchvatitel
Má několik fázi, dle fáze mění postoj boje na blízko nebo na dálku
Při boji na blízko:
– Znehybní cíl nebo odráží útoky skupiny
– Vyhýbá se běžným útokům
– Má zvýšenou rychlost pohybu
Při boji na dálku
– Střílí dávku šípů nebo magické střely
– Vytváří projekce sebe samotného se 75% sníženým poškozením a životy
Je zranitelný proti šípům a jedu