Dungeony

Nehostinné prostředí, kde dobrodruzi zaručeně často umírají, jsou právě dungeony. Nejenom, že jsou tam obtížní mobové, sídlí v nich i finální bossové, kteří mnohdy používájí kouzla a speciální útoky. Přinesou vám zkázu a útrapy ze zmařeného nájezdu, ale když už se vám podaří pokořit dungeon, dostane se vám zaručeně plný inventář epických pokladů a vybavení.

Založte skupinu společně s dalšími dobrodruhy /party create a získávejte benefity při boji v podobě dělení zkušeností.

 


 

 

Mobové:

  • Kostlivec rytíř
    Může způsobit witherové prokletí

Opuštěná věž

Jižně od Shaftu leží hlídková věž, postavena na bývalém hřbitově. Pod základy se stavba pomalu hroutí do zapomenutých katakomb, kde mrtví ožívají a lezou na povrch po vedením Králem Kostlivců! Opuštěná věž má dvě úrovně:

Normální

  • Průměrná obtížnost
  • Doporučený počet dobrodruhů – 2-4
  • Doporučené vybavení – železné brnění, lektvary na léčení

Mýtický

  • Těžší obtížnost
  • Doporučený počet dobrodruhů – 2-4
  • Doporučené vybavení – diamantové brnění, lektvary na léčení a ohnivzdornost

Boss:

  • Král kostlivců
    Používá útoky na blízko
    Má šanci na kritický úder
    Má šanci na odhození dobrodruha
    Vyvolává kolem sebe kostlivce, kteří bojují po jeho boku

 

 


Mobové:

  • Odpadlík sekerník
    Používá útoky na blízko
  • Odpadlík vrah
    Používá luk, útočí ze zálohy
  • Odpadlík smrťák
    Používá útoky na blízko a wither prokletí, nelze ho zastavit
  • Odpadlík jezdec
    Jezdec na nemrtvém medvědovi, používá luk
  • Narušený strážce oblouku
    Kdysi střežili prokleté odpadlíky, někdo je však dokázal očarovat a bojují po boku odpadlíků, používá útoky na blízko, imunní vůči magii

Zmrzlé hory

Nedaleko Rudohoří sídlí banda nemrtvých odpadlíků, kteří byly prokleti za své zločiny do zdejších Zmrzlých hor. Po generaci míru nyní povstali díky temnotě v Dellmoru a jejich prokletí bylo zlomeno. Celá říše je nyní v ohrožení, pokud je nikdo nezastaví.

Obtížnost

  • Průměrná obtížnost
  • Doporučený počet dobrodruhů – 4-8
  • Doporučené vybavení – diamantové brnění úroveň 2, lektvary na léčení, výbušné šípy

 

Boss:

  • Zaliev Vyšinutý
    Používá útoky na blízko i na dálku
    Vyvolává magickou střelu, která při zásahu zpomalí a kritický poškodí dobrodruha, lze se vyhnout střele
    Vyvolává plošný mrazivý útok, který zpomaluje dobrodruhy
    Nemá rád šípy
  • Oklopus Lidožrout
    Hmyzovitý
    Používá útoky na blízko
    Vyprskne jedový sliz, který při zásahu způsobí otravu a hladovění, lze se vyhnout střele
    Vyvolává plošný jedový útok, který otráví a způsobí hladovění dobrodruhů
    Nemá rád oheň a očarování hmyzákova záhuba
  • Tažr Nezastavitelný
    Používá útoky na blízko i na dálku
    Má 4 bojové fáze: ohnivá, mrazivá, temná a na blízko útočná
    Fáze jsou náhodné a aktivují se vždy po ubrání 25% života
    Nemá rád magii
    Je nemotorný na ledě
  • Reus Ničitel
    Wither
    Používá útoky na dálku a létá
    Vystřeluje náhodně 2 witherovy hlavy, které způsobí prokletí a lehce ho uzdravují
    Občas vyvolá neviditelné duše, které bojují po jeho boku
    Po 50% života sestoupí k zemi a stává se imunní vůči šípům

 


Mobové:

  • Fanatik zbojník
    Používá útoky na blízko
  • Fanatik vrah
    Používá luk, střílí několik střel naráz
  • Fanatik nekromancer
    Používá magii, vyvolává protivy a povstalé kostlivce, finguje svou smrt proměnou na vesničana
  • Fanatik nájezdník
    Jezdec na prokletém koni, používá luk
  • Prokletý kůň
    Při poškození rozsévá jedový oblak kolem sebe
  • Povstalý kostlivec
    Používá útoky na blízko, dává kritické úder a wither prokletí
  • Stráž Řádu
    Používá útoky na blízko, pomáhá dobrodruhům

Hrad Řádu Kamene

V horách východního Dellmooru je ukryt hrad řádu Kamene. Díky pohromě v celém Dellmooru se rozhodla skupina fanatiků napadnout a obsadit jej. Fanatici obviňují řád, že za nákazou stojí právě oni. Poslední linie obrany stráží Řádu Kamene stále brání hrad, ale bez posil již dlouho nevydrží.

Obtížnost

  • Průměrná obtížnost
  • Doporučený počet dobrodruhů – 4-8
  • Doporučené vybavení – diamantové brnění úroveň 3, lektvary na léčení, speciální šípy

 

Boss:

  • Čaroděj Morgrim
    Používá útoky na blízko i na dálku
    Náhodně vystřeluje salvu zapálených šípů
    Umí se maskovat a vyhýbá se běžným útokům
    Při těžkém útoku z blízka dává odhození
    Vyvolává magický krystal, který při výbuchu dává kritické poškození
    Pokud má méně jak 10% života, umí se regenerovat
    Nemá rád šípy
  • Temnoďas
    Ďas
    Používá útoky na dálku
    Imunní vůči ohni a výbuchům
    Vystřeluje po sobě několik ohnivých koulí, které dávají kritické poškození
    Vyvolává magickou střelu, která při zásahu dá kritické poškození
    Po 50% života začne vyvolávat povstalé kostlivce a vystřeluje witherovy hlavy
    Nemá rád magii a magické zbraně
  • Arazok Plesnivec
    Používá útoky na blízko i na dálku
    Dává silné odrážející útoky a má zvýšenou rychlost pohybu
    Po 50% života začne vyvolávat iluze sebe sama, které mají o 75% nižší poškození a životů
    Při kritickém úderu náhodně vystřelí witherovy hlavy
    Nemotorný na vodě
  • Grýnus Uchvatitel
    Má několik fázi, dle fáze mění postoj boje na blízko nebo na dálku
    Při boji na blízko:
    – Znehybní cíl nebo odráží útoky skupiny
    – Vyhýbá se běžným útokům
    – Má zvýšenou rychlost pohybu
    Při boji na dálku
    – Střílí dávku šípů nebo magické střely
    – Vytváří projekce sebe samotného se 75% sníženým poškozením a životy
    Je zranitelný proti šípům a jedu

 

Riftsite, Riftsite CZ/SK,
RS CZ/SK, Rift, Minecraft Server,
Jsme československý RPGPVP server

Copyright © 2013-2017
Green & Bouner

Partnerské weby:

massrelay.cz

bioware